Articole din categoria Antreprenoriat

Cui i-e frică de….. vorbitul în public?

Inima îți bate din ce în ce mai repede, stomacul ți se strânge ca un ghem, palmele îți transpiră, iar vocea îți tremură.  Nu este descrierea unui coșmar, ci senzațiile prin care mulți dintre noi trecem când urmează să vorbim în fața unei încăperi pline de persoane mai mult sau mai puțin cunoscute.

Poate nu știai, dar teama de a vorbi în public, care poartă denumirea de glosofobie, afectează aproximativ 75% dintre oameni, de cele mai multe ori într-o manieră ușoară, însă uneori poate deveni chiar debilitantă.

Capacitatea de a-ți comunica ideile într-un mod clar în fața celorlalți este un element esențial pentru a evolua în viața profesională, fie că vrei să avansezi în carieră, să-ți dezvolți afacerea sau să inițiezi colaborări de succes. Read More „Cui i-e frică de….. vorbitul în public?”

Și cu o floare se poate face primăvară

Există o mulțime de articole sau cărți care descriu pașii esențiali pe care trebuie să-i urmăm dacă vrem să ne atingem obiectivele în plan profesional, să avem succes, să ne transformăm în lideri, să uităm de griji etc. Pe scurt, să ne schimbăm viața în bine.

Însă, dacă stai puțin să analizezi lucrurile, vei observa că nu schimbările majore, pe care ne este atât de dificil să le facem, sunt cele care contează, ci acei pași foarte mici pe care putem să ni-i asumăm zi de zi.

Care este însă acea mică schimbare care poate avea cel mai vizibil și rapid impact asupra vieții noastre?

Read More „Și cu o floare se poate face primăvară”

Perfecționistul antreprenor, acest Făt Frumos din Lacrimă

Zilnic citim povești, afirmații, postări motivaționale care ne spun că putem face tot ceea ce ne propunem, putem deveni orice ne dorim, că important este să credem în visul nostru și tot universul va conlucra pentru a-l îndeplini.

Atunci de ce pentru unele persoane totul pare să se întâmple în mod natural, fără prea mult efort, în timp ce pentru altele drumul este mult mai dificil și de multe ori conduce doar către eșec?

Ce face diferența?

Poate trebuie să acceptăm că suntem foarte diferiți și nu putem să urmăm cu toții aceeași cale. Iar, apoi, să găsim ceea ce se potrivește cel mai bine cu felul nostru de a fi. Și poate este chiar atât de simplu: când nu vom mai fi într-o continuă luptă cu noi înșine, vom găsi fericirea.

Read More „Perfecționistul antreprenor, acest Făt Frumos din Lacrimă”

Decizii? Dă cu banul!

Te provoc la un exercițiu de imaginație: gândește-te care este cel mai bun client al tău și imaginează-ți că este cel care îți susține afacerea în proporție de 90%. Acest client vine azi și îți spune că nu mai poate colabora cu tine. Ce se întâmplă cu tine și afacerea ta? Ai soluția salvatoare într-un astfel ce caz? Ce decizii iei? Și, mai ales, de ce?

Read More „Decizii? Dă cu banul!”

Fără să fim negativiști, și NU are puterea lui

De câte ori nu ți s-a întâmplat să fii ocupat până peste cap cu propriile proiecte, dar să nu poți refuza un coleg care te roagă să-l ajuți? Sau să accepți să colaborezi cu un partener în ciuda faptului că ai simțit că nu rezonați sau nu împărtășiți aceleași valori, doar pentru că nu ai putut să spui NU.

Indiferent în ce domeniu lucrezi, timpul tău reprezintă o resursă prea prețioasă pentru a o irosi angrenat în proiecte care nu te reprezintă.

Un NU rostit pe tonul potrivit, poate spune despre tine mai multe decât un DA lipsit de convingere. Transmite că ești o persoană directă, care știe să stabilească limite, care impune respect și care își cunoaște foarte bine prioritățile. În acest mod orice DA al tău devine și mai valoros.

Read More „Fără să fim negativiști, și NU are puterea lui”

Cei mai buni lideri sunt și comunicatori înnăscuți

La fotbal, la vreme și la comunicare pare să se priceapă toată lumea….Și totuși, e nevoie de puțin mai mult ca să fii un bun comunicator. Dar de ce e atât de important să comunici bine ? Mai ales atunci când ești în rolul de a conduce oameni, abilitatea de a transmite mesaje care să îii inspire și să îi motiveze este esențială.

Astăzi, mai mult ca niciodată, când angajații valoroși au atât de multe opțiuni, liderii au misiunea dificilă, dar esențială, de a-i conecta la obiectivele companiei, de a le comunica viziunea, așteptările și schimbările dorite.

Ce presupune însă comunicarea, lăsând deoparte ceea ce am învățat cu toții la școală?

Read More „Cei mai buni lideri sunt și comunicatori înnăscuți”

În căutarea Graal-ului…există o formulă magică a succesului?

Îi vezi în reviste, devin personaje de filme, de cărți, sunt oamenii care reușesc tot ce își propun și pentru care totul apare atât de simplu. Cu toții ne întrebăm uneori ce face diferența între oamenii de succes și restul lumii? Ce e în spatele pasiunii, perseverenței și energiei care transformă visurile în realitate?

Travis Bradberry, doctor în psihologie clinică și organizațională, cofondatorul TalentSmart®, lider mondial în furnizarea de teste de inteligență emoțională și de training și coautor al cărților, Leadership 2.0 și The Emotional Intelligence Quick Book, a identificat 11 semne pe care trebuie să le bifezi pentru a ști dacă ești pe calea spre succes.

Read More „În căutarea Graal-ului…există o formulă magică a succesului?”

Brand-ul: oxigenul visului tău

Edmund Hillary este unul din primii doi alpiniști confirmați că ar fi escaladat vârful Everest. Alături de șerpașul său, Tenzing Norgay, Hillary a plantat ferm steagul Commonwealth-ului pe cel mai înalt vârf din lume în 1953.

Înainte însă de urcușul final și intrarea în legendă, Hillary s-a asigurat de două lucruri: că avea provizii suficiente și că se aclimatizase zonei din Nepal.

În prezent pentru a ajunge în vârf ai nevoie să treci prin 6 tabere. Nimeni nu pornește în ziua 1 pentru a ajunge în vârf – peste 200 de alpiniști încă se găsesc pe munte și nu voluntar sau… în viață. Pare lugubru? Este. Dar în același timp este și o lecție despre importanța unei baze solide, a pregătirilor și a respectului acordat obiectivului pe care ți-l setezi.

Read More „Brand-ul: oxigenul visului tău”

Connect Media este o agenție de comunicare vizuală și marketing digital.

Îți oferim o fundație solidă pentru brand-ul tău, te ajutăm să stabilești care este vârful pe care vrei să îl cucerești și îți oferim ruta optimă pentru a ajunge acolo sus.

Ce facem? Construim brand-uri de la zero. Dezvoltăm magazine online intuitive și cu funcționalități de ultimă generație. Lucrăm în campanii de social media pentru evenimente culturale și edituri. Setăm și optimizăm campanii de Google AdWords pentru nume mari din retail. Scriem conținut proaspăt și relevant și îl completăm cu design original și creativ.

Ce facem pentru tine? Îți oferim o fundație solidă pentru brand-ul tău, te ajutăm să stabilești care este vârful pe care vrei să îl cucerești și îți oferim ruta optimă pentru a ajunge acolo sus.

Lansează-ne o provocare and let’s THINK UP.

www.connectmedia.ro

Demisia fără un plan de rezervă: salt în gol fără parașută?

Statisticile, regulile, bunul simț spun că cel mai bine este să nu renunți la un job până când nu ai certitudinea unui alt post. Adevărul este însă că hotărârea de a demisiona înainte sau după ce ai găsit un nou job este una profund subiectivă și personală, pe care trebuie să o iei după ce cântărești cu atenție riscurile și beneficiile celor două opțiuni.

De fiecare dată când te vei gândi la demisie vei simți teamă, cu atât mai mult dacă nu ai nici un plan de rezervă. Dar, oricât de riscant ar fi, sunt anumite situații când este cea mai bună alegere pe care o poți lua.

Read More „Demisia fără un plan de rezervă: salt în gol fără parașută?”

Brandingul înseamnă mai mult decât un logo

Jurnal de conferință. Evenimentele de marketing, advertising, digital, s-au înmulțit în ultima vreme în agenda celor interesați de acest domeniu și de multe ori îmbină într-un mod fericit transmiterea unui conținut de calitate cu o experiență de networking unică, în sensul în care ai ocazia să cunoști specialiști internaționali cu care nu o să te mai intersectezi prea curând. Sentimentul pe care îl ai este că lumea se contectează din ce în ce mai ușor la marile trenduri, că este mai simplu să ai acces la informații sau experiențe extrem de diverse din care poți învăța o sumedenie de lucruri. Cam asta înseamnă să mergi la un eveniment reușit.

Read More „Brandingul înseamnă mai mult decât un logo”

Sidebar: